poniedziałek, 8 października 2012

#Pytanie62

 Dysia do wszystkich:
 Jaka dziewczyna mogłaby skraść wasze serce ?
 
Niall: Demi ♥
 
Liam: Przede wszystkim miła, słodka, zabawna, musi tak jak ja kochać dzieci. Musi rozumieć mnie, wspierać :)

Louis: Musi mieć dystans do siebie. Świetnie byłoby gdyby była zabawna, tak jak ja. Chciałbym, żeby śmiała się z moich dowcipów, oczywiście żeby akceptowała moje wygłupy ;D

Zayn: Chciałbym, żeby była nie tylko moją wymarzoną dziewczyną ale też moim kumplem. Oczywiście są pewne granice, ale myślę że odpowiednim określeniem byłoby słowo "przyjacielska". Sam nie wiem dlaczego. Po prostu słysząc to słowo widzę moją idealną partnerkę. To pokręcone, zupełnie jak włosy Harrego. 

Harry: Odwal się od moich włosów!! Ja tutaj na pytania odpowiadam :D Więc jaka dziewczyna mogłaby
skraść moje serce? hmm ... myślę, że na pewno słodka. Przede wszystkim słodka! Musi być kochana i wyrozumiała. Chciałbym żeby wspierała mnie we wszystkim co robię myślę że to bardzo ważne. Oczywiście też chciałbym przyjaźnić się z nią bo to podstawa związku. A jeśli dodatkowo byłaby śliczna byłbym najszczęśliwszym człowiekiem na świecie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz